2010-07-30
 18:44:13

Nanne och Angélique - Pride 29 juli 2010


Helt otippad och oväntat så var Nanne på årets Pride-festival.
Jag hade verkligen ingen aning men min kompis ringde mig och jag fick vara med live.
Men jag är inte förvånad, Nanne har varit med många gånger utan att ha berättat det.
Förra året var Angélique Widengren också med (hon var med i Sound of Music)
och i år var hon tydligen det också!







Nästa artist behövde knappast en presentation. Det räcker att bara spela introt till en av hennes låtar så förstår publiken att det är vår allas fantastiska Nanne som tog scenen med storm. När hon börjar sjunga Jag måste kyssa dig visar hon att hon har showande i blodet. Vi hörde även Den vilda, Avundsjuk och tillsammans med sin gamla kollega Angelique Widengren sjöng hon Eldorado och Alexandra som fick oss att komma ihåg fenomenet som hotade ozonlagret på 80- och 90-talen Under Den vilda friskade regnet i extra mycket över publiken, och humorn gick inte Nanne förbi, då den låten handlar väldigt mycket om just vattenfall! Till slut avslutade hon med Håll om mig som fick publiken att jubla.








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: