2010-06-17
 11:17:21

Dagens låt:


Klicka på länken nedan för att lyssna.

Nu börjar livet

Var börjar livet och när är det slut?
Vad finns på lager, hur tar jag mig ut?
Ensam på hyllan med tveksam display
Långt ifrån hel, säg är det nåt fel på just mig
Vart ska man gå när man irrat runt år efter år?

Blivit så förälskad i nån som man inte alls förstår
Gråtit sig fram, trots två gråa hår
Stapplat sig fram, trots små nya sår
Nej, vet ni vad!
Jag går min egen väg

Nu börjar livet
Vart får vi se
Vad sägs Bronx
eller Union Square?
Ringa på dörren och träffa mig själv där

Titta inom mig
Vad får jag se?
Ångest, men hopp och tro
Redo för nästa bro
Nu börjar livet
Ni ska se

Vad sägs om Bronx
eller Union Square?
Ringa på dörren och träffa mig själv där

Titta inom mig
Vad får jag se?
Ångest, men hopp och tro
Redo för nästa bro
Nu börjar livet
Ni ska se





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: