2010-05-03
 21:58:52

Kommande projekt

Jag är ledsen, men det finns inte så mycket att skriva just nu. Inga nyheter om Nanne förtillfället, men om ett tag kommer vi bomba med inlägg, so stay tuned, hehe! ;)

Kan berätta lite om kommande projekt:

Nu i vår är det tänkt att Nannes show VILD ska släppas på DVD. Jag vet dock inte mer än så, men eftersom våren snart är över borde den väl komma snart, eller vad tror ni?

Till sommaren åker Nanne ut på egen sommarturné - 25 år som artist. Hon kommer att giga runt om i landet och ha gästartister. Mer om det om ett par veckor! :)

I september släpps en helt ny singel, och efter det släpps den nya skivan i oktober! Samma månad fortsätter Nanne sin turné, fast nu inomhus.

Till vintern blir det julshow i Båstad! Även där kommer det finnas gästartister som t.ex. Lotta Engberg och Sanne Salomonsen. Biljetter till julshowen går redan nu att boka på www.ticnet.se.

Vi håller er uppdaterade!




nanne1
PUBLICERAT: 2010-05-04, 16:21:05 | URL: http://nanne1.webblogg.se/

tja jag undrar också på det när dvd kommer ut. för längtar efter den så mycket. skivan tror inte den kommer i oktober om hon kommer med melo för hon brukar skicka bidrag så kanske det blir våren 2011. men hoppas hon kommer med dvd. du en fråga till när kommer hon ut med biografi?


Lina
PUBLICERAT: 2010-05-04, 21:56:24 | URL: http://nanneonline.blogg.se/

Ja, om Nanne ställer upp i Mello kommer nog albumet till våren, men jag har en känsla av att albumet faktiskt kommer att släppas i höst!



Jag vet faktiskt inte när biografin kommer ut, men jag tror inte ens att Nanne är klar med den, så jag tror det kan dröja ett tag ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: