2010-10-03
 12:17:12

Nanne - Kivik Äppelmarknad - 25/9-26/9-2010


Jag måste be om ursäkt för att jag inte är så delaktig i varken Nanneonline eller facebook-sidan. Men jag går i skolan, på ett internat och har tyvärr begränsad användning av datorn. Men man kan säga att jag gör jobb bakom bloggen och facebook-sidan. Jag fotar till exempel, så vi har bilder att lägga upp. Fixar med skivor och dylikt till tävlingarna och mailar och har mig. Lina gör dock ett fantastiskt jobb, tack!
Då vet ni det :)





bewar
PUBLICERAT: 2010-10-03, 18:19:26

jag fattar det att det är lite svårare att komma åt internet, men jag tycker också lina gör en fantastisk arbete med sidan och fb. jag är en trogen besökare här på sidan tycker den är helt fantastisk om man vill veta om nanne så ska man komma in här. den här sidan är den näst mest besökta sida för mig för först är nanne1.webblogg.se som är 1 sen är den här sidan som jag brukar besöka minnst 2 till 5 gånger om dan.

har en fråga när kommer låten upp som nanne och måns sjunger på dobidoo?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: