2010-10-05
 20:04:14

En dag kvar till albumsläppet.

En dag kvar! Imorgon släpps nya fullängdsplattan En rastlös själ! Se till att ta er till närmsta skivaffär imorgon (om det ens finns några skivaffärer kvar nu för tiden?) och införskaffa albumet! Vill ni hellre boka albumet online går det att göra det fraktfritt på Ginza.se. Observera att sista dagen för fri frakt är idag, så se till att boka den nu. Annars finns även CDON, Bengans, Rocks och Megastore.

Har ni vägarna förbi Täby Centrum imorgon så uppträder Nanne live på stora scenen kl 17:00 och signerar sedan albumet efteråt.


Hihihihi, jag har redan min skiva i handen :)

 

 

 



Elsa
PUBLICERAT: 2010-10-05, 20:44:05

Hej! Fin blogg <3


bewar
PUBLICERAT: 2010-10-05, 20:51:54

hej. jo du mediamarkt finns och de har cd-skivor och desutom har samma pricer som cdon. men jag har beställt på cdon och den är på väg nu så imorgon har jag den. men tack för hemsidan till rocks. det har jag letat efter



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: