2010-10-14
 16:11:42

Nanne utmanare på Svensktoppen

LYSSNA: Melodifestivalen, ett starkt minne för Nanne Grönvall


Den här veckan har vi på Svensktoppen till exempel 25-års jubilerande Nanne Grönvall, som också är både album- och turnéaktuell.

-Om jag ska nämna något ögonblick under min karriär som betytt mycket för mig, så blir det när jag tävlat i Melodifestivalen. Framförallt med ”Håll om mig”, men även när jag vann med gruppen ”One More Time” och debuterade som soloartist med ”Avundsjuk”, berättar jubilaren.

Nya albumet ”En rastlös själ” har hon producerat själv.

-Titeln syftar naturligtvis på mig som person, att sitta och meditera är inte riktigt min grej…

Källa: www.sverigesradio.se

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: