2010-10-01
 17:54:51

Vinn Nannes nya album En rastlös själ!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

I höst är det mycket som händer i Nannevärlden med skivsläpp, inomhusturné och julshow till vintern. Mitt uppe i allt det här drar vi igång vår tredje tävling där vi tävlar ut ett exemplar av Nannes nya album En rastlös själ! För att delta i tävlingen behöver ni bara svara på en fråga: Varför gillar just du Nanne?


Skriv en kommentar till det här inlägget med ditt svar och ditt förnamn. Glöm inte att fylla i din e-mail (publiceras ej i bloggen) så att vi kan kontakta dig om du vinner. Lycka till! :)

 

Endast för personer bosatta i Sverige - For residents of Sweden only.


Tack till Nanne och Nancy på MLP/Lionheart för sponsringen!

Sista dagen att delta är 11:e oktober 23:59.


_alca_
PUBLICERAT: 2010-10-01, 18:47:02 | URL: http://alcafangr.blogspot.com

Why do I love Nanne?

Because she's a CRAZY (in a good way) person with an amazing voice and that makes her sing ANYTHING! Nah I can't explain! I just love her!! :D


Eva Trulsson
PUBLICERAT: 2010-10-01, 19:22:51 | URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Nanne du är en en härlig kvinna,man blir så glad att se och höra dig. I love Nanne!


Jessica Anttila
PUBLICERAT: 2010-10-01, 19:46:53

älskar nanne för hennes underbara musik och hennes underbara personlighet!Den utstrålningen hon har är inte att leka med :)


maria L
PUBLICERAT: 2010-10-01, 19:48:32

Nanne är en helt under bara artist,med bra röst och med mycket bra musik. Man blir glad av hennes musik.


Jennifer =)
PUBLICERAT: 2010-10-01, 21:20:24

När jag hör Nanne blir jag super glad......

som nu kan jag inte sluta le för att jag lyssnar på Nanne och så har jag beställt Nannes nya album!!!!

Hon är ju bara BÄST!!!!!!

Love you Nanne!! <3 <3 (L)

Kram <3


bewar
PUBLICERAT: 2010-10-01, 23:19:51

hej. jag behöver inte vinna skivan för jag har bokat den och kommer få den nästa vecka men jag kan säga bara varför jag gillar henne och uppskattar henne.

jag hade också jobbig under flera år, men 2005 när hon blev min idol så började jag lyssna på hennes musik och läste hennes dagböcker så började jag tycka att det är så fantastiskt att leva och vara den jag är tack är det nanne som jag blev så kommer aldrig att glömma henne, hon har alltid en plats i mitt hjärta och ska älska henne tills hjärtat slutar och slå. det är därför hon är min största idol och förebild. och älskar henne för allt hon gör och släpper nytt.

det var det jag vill säga varför jag älskar världens underbaraste människan.


Christoffer
PUBLICERAT: 2010-10-02, 01:37:00

Jag älskar Nanne just för att det bara finns en av hon. Om man bortser från den fantastiska musik hon har skapat genom åren, allt från Magic Night till No one else like you till De Oskattbara till Viktiga små ord till Jag orkar inte älska dig längre och vidare och vidare, så är hon den största glädjekällan i världen. Och jag tror nya plattan kommer göra mig lika glad som de förra...



//Christoffer


Marie
PUBLICERAT: 2010-10-02, 16:33:05 | URL: http://ihuvudetpamarie.blogspot.com/

Vem gillar inte Nanne? Till och med min katt gillar Nanne. Hon sätter sig framför tv:n när hon hör att Nanne sjunger.


Jennie
PUBLICERAT: 2010-10-02, 16:34:26 | URL: http://www.musikalkalendern.tk

Jag gillar Nanne för att hon är så mycket mer än en bara en bra artist.


Lena-Angelika Strand
PUBLICERAT: 2010-10-02, 21:15:16

Jag tävlar tillsammans med min häst, Islandshäst i olika grenar, vissa är det ett måste med musik. Jag har ALLTID NANNES skivor med mig, tävlar till hennes musik, lyssnar på fritiden till den. Långa resor i bilen= NANNE i cd-spelaren. T.O.M. Mina HUNDAR älskar hennes musik. Uppiggande underbart att lyssna på. Hon bjuder på HELA SUG SJÄLV, både på skiva & live. EN NY TINA TURNER.


Ann-Sofie Lod
PUBLICERAT: 2010-10-02, 21:19:03

Jag gillar Nanne för hon är en bra artist! hon sjunger väldigt bra och är en glad härlig kvinna. Både jag och min dotter lyssnar mycket på hennes musik!! Love you Nanne <3 kram <3


M
PUBLICERAT: 2010-10-02, 22:07:30


Lena Wiman
PUBLICERAT: 2010-10-02, 22:11:37

En av de bästa artister vi har i Sverige. Man blir så glad när man hör dina låtar. En artist som verkligen bjuder på sig själv, helt enkelt underbart! :)


Bryndis
PUBLICERAT: 2010-10-02, 22:35:11

Första gången jag såg nanne var året 2006 i inför eurovision. Jag kunde inte svenska. Förstådde inte vad hon sa. men det var nånrig som grep mej med hennes personlighet. så jag sökte på nätet och hittade hennes musik och blev förälskad i den DIREKT..Men först och främst är det HON själv som jag älskar. Hon är såå underbar och snäll och har så bra närvaro..och ger oss fans såå mkt av sig själv..

BIG love till nanne och BIG love till er (celicia och lina) för att göra såå FANTASTISKT jobb att representera henne. Kram <3


Annika Ekblom
PUBLICERAT: 2010-10-03, 07:27:57

Jag gillar henne för att hon är den hon är...



Nära, hon känns som en kompis.

Alltid proffsig

N rastlös själ är ju en kanonåt

Nanne ha låtar med betydelese

En superartist kort och gott



KRAM <3


Line
PUBLICERAT: 2010-10-03, 13:42:42

Jag gillar Nanne för att hon är grym.

Hennes texter är helt klockrena,starka och ja obeskrivliga.Hennes röst är den vackraste.

:)




Lina
PUBLICERAT: 2010-10-03, 16:22:12 | URL: http://jordizar.blogg.se/

Jag älskar Nanne för att hon är sig själv. Hon är så otroligt snäll och bryr sig om folk. Hon har en otrolig utstrålning och flyger alltid runt på scenen. Hon har ett underbart skratt som man alltid skrattar åt. Hon har konstig men kul humor. Hon har sjukt bra låtar som man aldrig kan få nog av. Nanne bryr sig alltid om folk som blivit illa behandlade och reagerar och försöker hjälpa dem. Älskar att hon sponsrar bloggen och gillar ert arbete här, ni gör ju ett kanon jobb. Hon försöker fixa in Celicia på olika ställen. Hennes röst är så otroligt bra och hon är liten och söt! Fortsätt med bloggandet ;D kramar


Ann-Britt
PUBLICERAT: 2010-10-03, 20:30:59

Nanne har en rivig röst och en härlig scenpersonlighet MEN det jag uppskattar allra mest är att hon vågar blanda in så mycket humor. Det finns många som sjunger bra men få som vågar göra något roligt med det.


Cajsa
PUBLICERAT: 2010-10-04, 00:08:17 | URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Varför jag gillar Nanne...det är nog den svåraste av alla lätta frågor att svara på. När någon frågar brukar jag lätt säga "Utan Nanne hade jag inte funnits idag". Det är så mycket som finns till det..Hade det inte varit för Nanne (och kim) hade jag nog aldrig fått ordning på mitt liv. Jag hade nog inte ens klarat av att leva efter mitt breakdown 2006. (Nanne kom ju så klart in mycket tidigare än så i mitt liv). Hon är en människa som...man behöver bara se henne så blir man lycklig! Lyssnar man på henne är det som om alla bekymmer bara flyger iväg. En skiva med nanne och ett tänt ljus gör än inte bara lugn utan man klarar av vardagen. Hon är en hjälte. Sprider glädje coh är ju bara sååå söt! Snyggare kvinna får man leta efter!

Hon är sig själv, ser gått hos alla och bryr sig om sina fans, sin familj och alla i sin omgivning. Utan Nanne skulle inte världen bara mycket!

Jag skulle kunna skriva en hel BOK om varför jag gillar/älskar nanne. Detta skulle bara vara baksidan av den!


Jonathan
PUBLICERAT: 2010-10-08, 20:37:11

Jag gillar Nanne för att hon är en fantastisk artist som har en otrolig förmåga att sjunga i alla möjliga olikartade stilar och röstlägen vilket gör henne beundransvärd som artist. Hon är dessutom en varm, godhjärtad, glad och otroligt energisk människa som flänger runt hela Sverige för att träffa sina fans.


Jennifer
PUBLICERAT: 2010-10-09, 18:22:52

När jag hör nanne blir jag spralig.Jag vill bara höra mera.Jag älskar nanne hon är bra och sjunger bra.När jag ser henne blir jag glad.Hon kan sjunga i alla stilar.NANNE ÄR BÄST!!!!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-10, 13:46:21

Med en sån energi som Nanne utstrålar, orkar man hur mycket som helst efter att ha lyssnat på eller sett henne! En sjuhelsikes pipa har hon också...alltid glad o positiv... bara älskar henne!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-10, 18:22:34

Jag gillar Nanne just för att hon har funnits med i mitt liv genom hennes sånger och texter, från 1986 till idag och kommer finnas så länge jag finns, för att jag kan många gånger känna igen mig i det hon gör. Sen att hon utstrålar sån energi och värme och är så personlig gör att man bara gillar henne mer!


Lars-Erik Nilsson
PUBLICERAT: 2010-10-10, 18:45:54

En underbar sångfågel och artist som sprider sådan värme och livsglädje med rina sånger och sitt frammförande.Tack för att du finns du värmer ett hjärta med din sprallighet och din röst och busighet på cen .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: