2010-09-17
 13:52:47

Låtlista: En rastlös själ

När jag träffade Nanne på Skansen i söndags berättade hon att fullängdaren var klar och sedan dess har jag varje dag kollat på CDON om de lagt upp låtlistan... Nu är den äntligen uppe! Är ni beredda?! Here we go!
  1. En Rastlös Själ
  2. Oops
  3. Jag Ger Aldrig Upp
  4. Tankar
  5. Explosivt
  6. Bättre Än Nånsin
  7. I Natt Är Jag Din
  8. Lätt Imponerad
  9. Hej Snygging
  10. Otacksamhet
  11. Himlen Är Oskyldigt Blå
  12. Kom Igen
  13. Lagom
Låter spännande! Kan verkligen inte vänta längre nu!

Förresten, Himlen är oskyldigt blå, det måste ju vara en cover på Ted Gärdestads låt? Blir glad som bara den isånnafall, för jag ääälskar den låten! :)


 

 

 



anders
PUBLICERAT: 2010-09-18, 12:16:48

jaaaaaa har också kollat på cdon dagligen...ser uty att bli en häftig platta....ser fram emot den 6e oktober...


Cajsa
PUBLICERAT: 2010-09-18, 13:21:01 | URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Undra om man skulle ta och beställa den nu! :D Så får man den när den släpps. :) LÄNGTAR SOM FAN! :D:D:D:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: