2010-11-22
 22:28:56

"Kaninöron är inte min grej."

Hela det här med kaniner är internt långt tillbaka.
Nanne fick en enorm nalle av Lotta Engberg och den ser ut såhär och heter Nalle Grönvall (Nanne döpte den).
Det började med en enorm Nalle på Liseberg (typ kaninernas land?) och ledde till kaniner..


Och efter denna händelsen blev Nanne begravd av kaniner i Bingolotto... också av Lotta Engberg.
Jag var en av dem som hjälpte till med att begrava Nanne i kaniner.
Kaninerna var inte förgäves, för de skänkte Nanne till ett barnhem i Estland.
Här blir Nanne begravd av kaninerna i direktsändning:



Sedan har kaninerna och kaninöronen ökat:
(klicka på bilderna för att få dem större!)




Ja, det var historian.. Otroligt intressant. Men jag gissar på att Nanne är galet trött på kaniner.
Hon sjunger ju "kaninöron är inte min grej" i en av hennes senaste låtarna ju! :)





Simone
PUBLICERAT: 2010-11-23, 06:19:31

Nu borde jag som icke-svenska kommer med kaninöron och fraga: var det inte I Melodifestivalen 1998 när du hade dom pa dig? ;)


nannefan
PUBLICERAT: 2010-11-23, 11:30:01 | URL: http://nannefan.webblogg.se/

hej simone nej det var inte den som hon hade 98 i avundsjuk. då hade hon stora öron det var inte kanin öron.

låten som hon säger är nummer 6 bättre än nånsin.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-23, 11:31:48


Simone
PUBLICERAT: 2010-11-28, 04:23:51

Hej Nannefan!

Jag vet att det var supersnygga Spock-öron.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: