2010-10-17
 23:05:46

25 år som artist - Rival 17 oktober 2010.

Okej, jag har suttit i över två timmar och försökt beskriva kvällens Rival-show, men jag är helt mållös. Jag finner seriöst inga ord, haha. Det är så himla häftigt hur Nanne gång på gång imponerar och på något sätt bara blir bättre och bättre. Konserten på Rival ikväll var helt klart en av de bästa Nanne-konserterna jag varit på, och då har jag varit på en hel del under alla mina år som Nanne-fan ;)

Lägger inte ut alla videosarna. Tycker att ni ska gå och se showen live istället! Klicka här för att boka biljetter till Göteborg-showen och klicka här för att boka biljetter till resten av showerna. Ni kommer inte att ångra er! ;)


Och Nanne... Du är stark, vi finns här och vi älskar dig. Glöm aldrig det.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: