2010-08-18
 09:56:11

Låttext: En rastlös själ

En rastlös själ
Text & Musik: Nanne Grönvall

Vaknar upp varenda morgon
och jag ser mig runtomkring
Och tänker "undrar vad som händer"
För just idag så känner jag att det vore fint
Om nånting hände impulsivt
För jag har insett att jag

Jag är en rastlös själ
Ja det är så det är
Jag är en rastlös själ
Ja det är så det är

Här är en rotlös tjej
Ja hon bor här i mig
För jag är en rastlös själ
Ja det är så det är

Mina vänner njuter utav att ta det lugnt
och gärna lutar sig tillbaka
Inget för mig, jag säger nej
Men helt okej om ni
Förstår vår skilda energi
För jag har insett att jag

Jag är en rastlös själ
Ja det är så det är
Jag är en rastlös själ
Ja det är så det är

Här är en rotlös tjej
Ja hon bor här i mig
För jag är en rastlös själ
Ja det är så det är

Jag har provat varva ner med yoga och tai chi
och även prövat meditera
Det är för lugnt, känns så dumt
För jag blir stressad av
Att inget händer på ett tag
För jag har insett att jag

Jag är en rastlös själ
Ja det är så det är
Jag är en rastlös själ
Ja det är så det är

Här är en rotlös tjej
Ja hon bor här i mig
För jag är en rastlös själ
Ja det är så det är

Här är en rotlös tjej
Ja hon bor här i mig
För jag är en rastlös själ
Ja det är så det är







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: