2010-05-21
 16:40:00

Sommaren 2010 - Turnéschema

Jag tänkte sammanfatta de spelningarna vi lagt upp här i bloggen, i ett enda inlägg så att ni lättare kan se var Nanne kommer att spela i sommar. Kom ihåg att det här inte är alla Nannes spelningar, utan bara de jag vet om.

Juni
4 juni - Företagsmässa, Tidaholm. Läs mer här.
5 juni - Familjefest med PelleKan, Mölndal. Läs mer här.
6 juni - Nykvarnsdagen, Nykvarn. Läs mer här.

Juli
1-4 juli - Kirunafestivalen, Kiruna. Läs mer här.
3 juli - Sommarparty, Möllevallen, Skivarp. Läs mer här.
4 juli - Sommarparty, Borgholms slottsruin, Öland. Läs mer här.
8 juli - Killebomfestivalen, Sölvesborg. Läs mer här.
15 juli - Tofta Gård, Bohuslän. Läs mer här.
22 juli - Sommartorsdagarna, Stora Torget, Borås. Läs mer här.
22-25 juli - Orsa Vattenfestival, Orsa. Läs mer här.
30-31 juli - Härefestivalen, Indal. Läs mer här.

Augusti
6 augusti - Cafe August, Karlstad. Läs mer här.
29 augusti - MinStoraDag, Skansen. Läs mer här.
27-28 augusti - Kringelfestivalen, Södertälje. Läs mer här.


Kommer självklart göra ett likadant inlägg senare om fler spelningar blir officiella :) Hoppas det hjälpte!





nannefan
PUBLICERAT: 2010-05-22, 00:01:00 | URL: http://nannefan.webblogg.se/

fan vad jag tycker om den här sida jag tycker ni är skit bra. för gennom er får man mer införmation än hennes sida och lionheart jag måste säga ni är bara bäst det har har jag alltid önskat om nanne för man får veta om följer vad som händer med henne. hoppas bara västerås finns med hennes tunering om hon inte kommer hitt så ska dra till söder telie för jag måste bara se henne och träffa min söttaste idol i världen.


Lina
PUBLICERAT: 2010-05-22, 00:33:30 | URL: http://nanneonline.blogg.se/

Kul att du gillar bloggen! Tack! :D Ja, jag vet, hennes hemsida är lite seg på att uppdatera. Det är just därför den här bloggen finns till - för att underlätta för alla Nannes fans som vill veta om alla spelningar i god tid! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: