2010-09-06
 15:13:34

En månad kvar till albumsläppet.

Idag är det precis en månad kvar tills Nannes nya album En rastlös själ släpps. I väntan på den nya plattan kan jag tipsa er om att de två senast släppta albumen, Jag måste kyssa dig och Alltid på väg, endast kostar 49:- styck på Ginza. Så ni som inte redan har skivorna, eller helt enkelt bara vill ha en till, kan bege er mot Ginza.se! Kom ihåg att det tillkommer frakt på 29:-

Jag måste kyssa dig släpptes 2007. Albumet innehåller bland annat Melodifestivalslåten Jag måste kyssa dig och singlarna Pissenisse och Ännu en dag. Låten Viskaren som först släpptes på Nannes första soloplatta Cirkus Homo Sapiens finns även med på den här skivan.

Alltid på väg släpptes 2005 och innehåller bland annat singlarna Lyckos dig, Om du var min, Jag sträcker mig mot himlen, Många karlar lite tid och förstås Håll Om Mig, låten hon deltog med i Melodifestivalen samma år.

 

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: